ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Домашнє завдання на період 25.05-29.05

27.05

№ уроку
Група
Урок
7-9
15
Українська мова
Тема: «Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання імен по батькові. Контрольна робота № 5 «Морфологічна норма»
Д/з: Опрацювати §29 (таблиця 80), скласти стислий конспект, виконати впр. 213 (с.164), виконати контрольну роботу за посиланням нижче


Домашнє завдання на період 18.05-22.05

18.05
№ уроку
Група
Урок
3-4
31
Українська література
Тема: «Наскрізні проблеми роману П. Загребельного «Диво». Історико-культурна картина літератури кінця ХХ – початку ХХІ ст.»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект http://litmisto.org.ua/?p=22504

20.05
№ уроку
Група
Урок
3-4
31

Зарубіжна література
Тема: «Постмодернізм. Хуліо Кортасар «Менади». Фантасмагорична картина безумства натовпу. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Контрольна робота з тем «Антиутопія у світовій літературі. Проблема війни і миру в літературі ХХ ст. Людина та пошуки сенсу існування в прозі 2 пол. ХХ ст. Література 2 пол. ХХ – поч.. ХХІ ст.»
Д/з: Прочитати «Менади», скласти план. Опрацювати матеріал за першим посиланням нижче, скласти стислий конспект; виконати контрольну роботу за другим посиланням нижче (виконувати І варіант)
7
15
Українська мова
Тема: «Складні випадки відмінювання іменників І і ІІ відміни»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, виконати впр. 203 (с.162)
8
15
Українська література
Тема: «Узагальнення і систематизація вивченого»
Д/з: Скласти тези на тему «Найбільше мене вразило з вивченого за рік»


21.05
№ уроку
Група
Урок
1
15
Українська мова
Тема: «Складні випадки відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, виконати впр. 2017 (с. 163)
2
15
Українська література
Тема: «Підсумковий урок»
Д/з: Повторити вивчену тему
6
15
Українська мова
Тема: «Закінчення -у (-ю), -а, (-я) в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду»
Д/з: опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, виконати завдання за цим самим посиланням (завдання знаходяться під правилами) https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/nouns_ends_II_case_masculine%20_singular.html

22.05
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
Зарубіжна література
Тема: «Джон Майкл Ґрін «Провина зірок».Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді. Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок». Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи».
Д/з: Опрацювати с.154-156, скласти стислий конспект, читати «Половина зірок»
5
31
Українська література
Тема: «Контрольна робота. Проза 2 пол ХХ ст., українська історична проза, сучасна література»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням нижче
6
31
Зарубіжна література
Тема: «Підсумковий урок».
Д/з: Повторити вивчене за тему.




Домашнє завдання на період 12.05-15.05

12.05
№ уроку
Група
Урок
5-6
21
Українська мова
Тема: «Риторичне запитання, звернення, антитеза, градація, повторення, порівняння. Підсумковий урок»
Д/з: Опрацювати §6-7 (с.19-20), виконати впр.7.
https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html

13.05
№ уроку
Група
Урок
1-2
31

Зарубіжна література
Тема: «Позакласне читання. О.І.Купрін «Гранатовий браслет». Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Милорад Павич «Скляний равлик». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори»
Д/з: Прочитати «Гранатовий браслет», скласти план. Опрацювати с.146, 151-153, скласти стислий конспект, читати «Скляний равлик».
5-6
31
Українська література
Тема: «Барокове поєднання високого і низького та  притчевість образів в романі-баладі В.Шевчука «Дім на горі». Літературна дискусія на тему «Перевага жіночого чи чоловічого начала в романі В.Шевчука «Дім на горі»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, скласти тези та запитання до літературної дискусії.

14.05
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(ІІ під-група)
Українська мова
Тема: «Повторення вивченого в кінці року. Підсумковий урок»
Д/з: Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань
5-6
15
Українська мова
Тема: «Число іменника. Іменники, що мають лише форму однини або множини. Контрольне есе на тему “Ціна недбалості”, “Мій вибір – здоровий спосіб життя»
Д/з: Опрацювати §28 (с.147-148), виконати впр. 196 (с.150)
7-8
15
Українська література
Тема: «Написання листа до персонажу драми-феєрії Лесі Українки. Контрольна робота № 5  за темою «Образне слово поетичного модернізму»
Д/з: Написати листа до будь-якого персонажу «Лісової пісні», виконати контрольну роботу за посиланням нижче (І варіант)

15.05
№ уроку
Група
Урок
5-6
31
Українська література
Тема: «Загальна характеристика історичної прози. Життєвий і творчий шлях П.Загребельного. Образи та символи в романі П. Загребельного «Диво».
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, читати стислий переказ роману «Диво»





Домашнє завдання на період 04.05-08.05

05.05
№ уроку
Група
Урок
5
21
Українська мова
Тема: «Говоріння. Усний контрольний твір «Ціна дружби»
Д/з: Скласти план (письмово) та записати на відео усний контрольний твір «Ціна дружби»
6
21
Українська література
Тема: «Підсумковий урок»
Д/з: Написати тези «Найбільше мені сподобалося з вивченого з української літератури за рік»

06.05
№ уроку
Група
Урок
1-2
31

Зарубіжна література
Тема: «Розвиток мовлення. Дискусія «На що здатна людина»
Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства»
Д/з: Скласти запитання та тези «На що здатна людина»; опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, читати «Стариган із крилами»
5-6
31
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Григора Тютюнника. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації в новелі Г.Тютюнника  «Три зозулі з поклоном»»
Д/з: Опрацювати с.203-205, скласти стислий конспект, читати «Три зозулі з поклоном», скласти план новели.

07.05
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(І під-група)
Українська мова
Тема: «Повторення вивченого в кінці року. Підсумковий урок»
Д/з: Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань
5-6
15
Українська мова
Тема: «Морфологічна норма. Морфологічна помилка. Іменник. Рід іменника. Паралельні родові форми іменника»
Д/з: Опрацювати с.141-146, виконати впр. 188 (с.148, 149)
7-8
15
Українська література
Тема: «Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в образі Лукаша Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії»
Д/з: Опрацювати с.221 (з пункту 6) – 227, скласти стислий конспект

08.05
№ уроку
Група
Урок
5-6
31
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Валерія Шевчука. Композиція роману-балади В.Шевчука «Дім на горі»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, читати «Дім на горі»






Домашнє завдання на період 27.04-30.04

27.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
15
Українська мова
Тема: «Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. Написання не, ні з різними частинами мови»
Д/з: Опрацювати §21(с.114-118), скласти стислий конспект, виконати впр. 166, 165*
7
21
Українська мова
Тема: «Риторична фігура як засіб мовного вираження»
Д/з: Опрацювати §6-7 (с.19-23), виконати впр. 7(1).
8
21
Українська література
Тема: «ЛРК.  Платон Воронько»
Д/з: Перейти за посиланням нижче, опрацювати матеріал про автора, письмово проаналізувати будь-яку поезію.

28.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(І під-
група)
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 2 (тестування). Контрольне аудіювання. Контрольний диктант»
Д/з: Виконати контрольну роботу (І варіант) за посиланням
Виконати контрольне аудіювання за текстом «Повага» за посиланням http://litmisto.org.ua/?p=23024
Написати диктант «Хочу літати!» за посиланням
3-4
31
Зарубіжна література
Тема: «Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Контрольний твір «Війна і ми»
Д/з: Опрацювати с.113-117, скласти стислий конспект, читати «Фуга смерті», написати контрольний твір «Війна і ми» за вивченими творами
5-6
31
Українська література
Тема: «Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці. «Господи, гніву пречистого...», «О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я…». Контрольна робота. Українська література 1940-1950 рр., 2 пол ХХ – поч.ХХІ ст.»
Д/з: Опрацювати с. 236-238, скласти стислий конспект, вивчити теорію літератури, виразно читати вірші, зазначені в темі, вивчити «Як добре те, що смерті не боюсь я…»

29.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(ІІ під-група)
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 2 (тестування). Контрольне аудіювання. Контрольний диктант»
Д/з: Д/з: Виконати контрольну роботу (І варіант) за посиланням
Виконати контрольне аудіювання за текстом «Повага» за посиланням http://litmisto.org.ua/?p=23024
Написати диктант «Хочу літати!» за посиланням
3-4
15
Українська література
Тема: «Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала весну...”. Виразне читання поезій Лесі Українки (напам’ять)»
Д/з: Опрацювати с.216-218, скласти стислий конспект про вірші, зазначені в темі уроку, вивчити вірш «Стояла я і слухала весну»

30.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
Українська література
Тема: «Розвиток української прози 2 пол ХХ ст. Життєвий і творчий шлях О.Гончара. Філософія миті щастя людини («За мить щастя»). Новела-засторога О.Гончара «Залізний острів» (з роману «Тронка»)»
Д/з: Опрацювати с. 178-179, скласти стислий конспект, знайти цікаві факти про Олеся Гончара*, прочитати новелу-засторогу «Залізний острів», скласти план новели письмово.
3-4
31
Зарубіжна література
Тема: «Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. «Кодекс честі» героїв Е. М. Хемінґвея. Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море». Символіка образів. Ознаки притчі у повісті»
Д/з: Опрацювати с.124-132, скласти стислий конспект, читати «Старий і море»
5
15
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 4 «Орфографічна норма» (тестування)»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням
6
15
Українська література
Тема: «Драма Лесі Українки Лісова пісня, її фольклорно-міфологічна основа»
Д/з: Опрацювати с.221-227, скласти стислий конспект, прочитати твір «Лісова пісня»




Домашнє завдання на період 21.04-24.04

21.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(І під-
група)
Українська мова
Тема: «РМ. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі. Стилістичні особливості синтаксису»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, написати статтю «Мій професія – мій вибір»
опрацювати матеріал за посиланням нижче та виписати з текстів різних стилів (художнього, публіцистичного, наукового) 5—6 речень із прямою мовою
Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
3-4
31
Зарубіжна література
Тема: «Контрольна робота № 5 з тем «Золоті сторінки далеких епох. Модернізм. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.». Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники. Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця»
Д/з: Виконати контрольну роботу (варіант І) за посиланням
Опрацювати с.90-97, скласти стислий конспект, читати Дж.Оруелл «Скотоферма»

22.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
(ІІ під-група)
Українська мова
Тема: «РМ. Стаття до журналу або шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі. Стилістичні особливості синтаксису»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче, написати статтю «Мій професія – мій вибір»
опрацювати матеріал за посиланням нижче та виписати з текстів різних стилів (художнього, публіцистичного, наукового) 5—6 речень із прямою мовою
Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
3-4
15
Українська література
Тема: «Контрольна робота № 4 за темою «Модерна українська проза». Альманах “З-над хмар і з долин”. Угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть»
Д/з: Виконати контрольну роботу (І варіант) за посиланням
Опрацювати с.205-206, скласти стислий конспект
5-6
11
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 3 «Орфоепічна норма»  (тестування). Підсумковий урок»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням нижче

23.04
№ уроку
Група
Урок
1-2
31
Українська література
Тема: «Контрольний твір «Художнє осмислення загальнолюдських цінностей у творчості Ліни Костенко». Життєвий і творчий шлях В.Стуса»
Д/з: Написати контрольний твір за темою уроку, опрацювати с. 234, 235, скласти стислий конспект, знайти цікаві факти про В.Стуса*
3-4
31
Зарубіжна література
Тема: «Розвиток мовлення. Написання листа авторові антиутопії. Джордж Оруелл  «Скотоферма». Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя»
Д/з: Написати листа авторові за темою уроку; опрацювати с.98-100, скласти стислий конспект
5
15
Українська мова
Тема: «Складні випадки написання прізвищ»
Д/з: Опрацювати §23, виконати вправу 172 (с.133-134)
6
15
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Лесі Українки»
Д/з: Опрацювати чс.206-209, скласти стислий конспект, знайти цікаві факти про Лесю Українку*

24.04
№ уроку
Група
Урок
3-4
31
Зарубіжна література
Тема: «Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства Образ школи як художня модель нацистської Німеччини»
Д/з: опрацювати с.100-112, скласти стислий конспект, читати «Матінка Кураж та її діти», «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
5
15
Українська мова
Тема: «Складні випадки написання географічних назв. Читання тексту мовчки»
Д/з: Опрацювати § 24, виконати впр.176 (с.134), перейти за посиланням нижче, прочитати текст, виконати тестові завдання без підглядок
6
15
Українська література
Тема: «“Contra spem spero!” Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”»
Д/з: Опрацювати с.212-216, стисло виписати основне, вивчити вірш «“Contra spem spero!”, виразно читати “Слово, чому ти не твердая криця...”




Домашнє завдання на період 13.04-17.04

13.04
№ уроку
Група
Урок
3
15
Українська мова
Тема: «Написання складних слів разом, окремо, з дефісом»
Д/з: Опрацювати § 20, 21 с. 108-118, скласти конспект, виконати впр.152 (а, б, в)
4
15
Українська література
Тема: «Поєднання реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В. Винниченка “Момент”»
Д/з: Прочитати новелу В.Винниченка «Момент» (с.191-202), опрацювати с.202, 203, скласти стислий конспект  https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
5-6
31
Зарубіжна література
Тема: «Срібна доба російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Зв’язок поезії О. О. Блока із символізмом. Антитези у вірші «Незнайома». Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя.  Розвиток мовлення. Аналіз поезії»
Д/з: Опрацювати с.67-73, скласти стислий конспект, читати виразно вірші, зазначені в темі уроку, письмово проаналізувати один з віршів, зазначених у підручнику

14.04
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні»
Д/з: Опрацювати §4-5 с.14-15, скласти стислий конспект, виконати впр. 3,4, 7*.
4
21
Українська література
Тема: «Драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в Казку”. Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя»
Д/з: Опрацювати с.245-247, зробити стислий конспект, прочитати етюд «По дорозі в Казку»
5-6
31
Українська література
Тема: «Історико-фольклорна основа  історичного роману у віршах Л.Костенко «Маруся Чурай». ПЧ. Аналіз поезії Л.Костенко (на вибір)»
Д\з: Опрацювати с.216-220, скласти стислий конспект, прочитати «Марусю Чурай», письмово проаналізувати вірш Ліни Костенко, який не вивчався

15.04
№ уроку
Група
Урок
5-6
11
Українська мова
Тема:«Словорозрізнювальний наголос. Форморозрізнювальний наголос. Діалектний наголос. Складні випадки наголошування слів»
Д/з: Опрацювати §7, с. 65, виконати впр. 84, 85.

16.04
№ уроку
Група
Урок
3
15
Українська мова
Тема: «Написання слів іншомовного походження. Правило “дев’ятки”»
Д/з: опрацювати §22, с.124-127, скласти короткий конспект, виконати впр. 168, 169*
4
15
Українська література
Тема: «Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору»
Д/з: Скласти цитатну характеристику образу панни, виконати завдання на с. 204*
5
31
(І під-група)
Українська мова
Тема: «Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо)»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-osnovni-vidi-roboti-z-tekstom-161591.html виконати (за цим посиланням) вибіркове завдання та трансформацію тексту
Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
6
31
Зарубіжна література
Тема: «А. А. Ахматова й акмеїзм. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі»
Д/з: Опрацювати с.74-79, зробити стислий конспект, виразно читати поему «Реквієм».

17.04
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Риторична фігура як засіб мовного вираження»
Д/з: Опрацювати §6-7 (с.19, 20), зробити стислий конспект, виконати впр.7 (усі завдання)
4
21
Українська література
Тема: «Контрольна робота № 2  за темою «Образне слово поетичного модернізму»
Д/з: Виконати завдання контрольної роботи за посиланням (варіант можете обрати самостійно)





Домашнє завдання на період 06.04-10.04

06.04
№ уроку
Група
Урок
3
15
Українська мова
Тема: «Правила перенесення слів із рядка в рядок»
Д/з: Опрацювати § 25 с. 134-136, скласти конспект, виконати впр.177 (І)
4
15
Українська література
Тема: «Позакласне читання. В.Стефаник «Новина»
Д/з: Прочитати новелу В.Стефаника «Новина», виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/v-stefanik-novina-35089.html (відповіді написати в зошит)
5-6
31
Зарубіжна література
Тема: «Контрольний твір за романом «Майстер і Маргарита». Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX ст. Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Збірки «Алкоголі. Вірші 1898 – 1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни». Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка й водограй»). Тема кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр»
Д/з: Написати на окремому аркуші контрольний твір «Тема добра і зла в романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»
Зразок підпису
Шосте квітня
Контрольний твір
Тема добра і зла в романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»
Опрацювати с.54-61, скласти стислий конспект, читати виразно вірші, зазначені в темі уроку

07.04
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання»
Д/з: Опрацювати §43 с.207, таблицю 120 (с. 216) виконати впр. 257, 254 (ІІІ б)
4
21
Українська література
Тема: «“Чари ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово рідне! Орле скутий!..”»
Д/з: Опрацювати с.243 (з підзаголовку «Інтимна лірика») – 245 (до пункту 4), зробити стислий конспект, завдання 4 (с.245)*
5-6
31
Українська література
Тема: «Переосмислення традиційної ситуації Л.Костенко («Українське альфреско»). Аналіз поезій Л.Костенко «Хай буде легко. Дотиком пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…»
Д\з: Опрацювати с.211-214, скласти стислий конспект, дати письмові відповіді на перше запитання після кожного вірша, виразно читати поезію.

08.04
№ уроку
Група
Урок
5-6
11
Українська мова
Тема: «Основні правила вимови голосних звуків. Основні правила вимови приголосних звуків. Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові»
Д/з: Опрацювати таблиці 13-15 (с. 48-50), 20-26 (с.60-64),виконати впр. 58, 62 (усно), 70, 83 (письмово), 88*, користуйтеся додатком у підручнику на с.223-239.

09.04
№ уроку
Група
Урок
3
15
Українська мова
Тема: «Графічні скорочення. Контрольне есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування»
Д/з: опрацювати таблицю 45 на с.103, на окремому аркуші написати контрольне есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування на тему «Я не можу не захоплюватися цим»
Зразок підпису
Девʼяте квітня
Контрольне есе
Я не можу не захоплюватися цим
4
15
Українська література
Тема: «Життя і творчість Володимира Винниченка. Винниченко-художник»
Д/з: Опрацювати с.179-191, скласти короткий конспект, переглянути відеоролик про Винниченка-художника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j0sb2XICe9Y
5
31
(І під-група)
Українська мова
Тема: «Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо)»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-osnovni-vidi-roboti-z-tekstom-161591.html виконати (за цим посиланням) вибіркове завдання та трансформацію тексту
Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
6
31
Зарубіжна література
Тема: Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»). Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея»)»
Д/з: Опрацювати с.62-66, зробити стислий конспект, виразно читати вірші, зазначені в темі уроку.

10.04
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Засоби мовного вираження промови»
Д/з: Опрацювати §2-3 (с.10-13), зробити стислий конспект, виконати впр.7 (І,ІІ,ІІІ)
4
21
Українська література
Тема: «Виразне читання поезій Олександра Олеся (напам’ять)»
Д/з: Прослухати виразне читання віршів за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=3zxZwdhrWxk
вивчити один з віршів напамʼять, зробити відеозапис свого виразного читання поезії




Домашнє завдання на період 30.03-03.04

30.03
№ уроку
Група
Урок
1
21
Українська мова
Тема: «Теза й аргументи»
Д/з: Опрацювати § 46 с. 209-211, скласти конспект, виконати впр.257 с.222, написати тезу й аргументи на тему «Інтернет – за і проти»
2
21
Українська література
Тема: «Виразне читання поезій Миколи Вороного»
Д/з: Виразно читати вірші М.Вороного, зробити аналіз 1 письмово (на вибір)
3
15
Українська мова
Тема: «Велика літера й лапки у власних назвах»
Д/з: Повторити §19, виконати впр.147,148, 150.
4
15
Українська література
Тема: «Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели       В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність символічних образів»
Д/з: Опрацюватис.174-177, скласти короткий конспект, виконати завдння 7(1-3, 8,9) на с.178, № 8(3)*
5-6
31
Зарубіжна література
Тема: «Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики»
Д/з: Читати Кафка «Перевтілення», опрацювати с.32-37 – зробити короткий конспект.

31.03
№ уроку
Група
Урок
1
31
(І під-група)
Українська мова
Тема: «Діалог, складений відповідно до ситуації мовлення. Діалог-обмін думками, враженнями. Обговорення самостійно вибраної теми»
Д/з: Опрацювати §55-56 с.194-196, виконати № 4А усно, 4Б письмово на с.196. Пройти онлайн-тест до ЗНО за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/168/
2
31
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Ліни Костенко»
Д/з: Опрацювати с.209-210, зробити стислий конспект, знайти цікаву інформацію про письменницю та підготувати доповідь*

01.04

№ уроку
Група
Урок
1
11
Українська мова
Тема: «Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття милозвучності. Чергування у//в, і//й як засіб милозвучності»
Д/з: Опрацювати с.47-53, вивчити правила, виконати впр.77 (І, ІІ повністю)
2
11
Українська література
Тема: «Підсумковий урок»
Д/з: Написати неформальне есе «Творчість І.Франка і я»
3-4
31

Зарубіжна література
Тема: «Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. Роман «Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали». Особливості композиції»
Д/з: Прочитати Булгакова майстер і Маргарита, опрацювати с.38-45, скласти короткий конспект, виконати завдання “Створіть!” на с.46*
03.04
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за вибором учителя)»
Д/з: На окремому аркуші написати формальне есе на тему «Вік живи – вік учись»
4
21
Українська література
Тема: «Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші “З журбою радість обнялась...”»
Д/з: Опрацювати с.240-243, скласти короткий конспект, № 8(2)* с.248
5
31
(ІІ під-група)
Українська мова
Тема: «Діалог, складений відповідно до ситуації мовлення. Діалог-обмін думками, враженнями. Обговорення самостійно вибраної теми»
Д/з: Опрацювати §55-56 с.194-196, виконати № 4А усно, 4Б письмово на с.196. Пройти онлайн-тест до ЗНО за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/168/
6
31
Українська література
Тема: ««Страшні слова, коли вони мовчать» Л.Костенко – ліричний роздум про значення слова в житті людини, суть мистецтва»
Д/з: Опрацювати с.209-210, зробити стислий конспект, виразно читати вірш «Страшні слова, коли вони мовчать», виписати з вірша епітети та метафори.



Домашнє завдання на період 23.03-27.03

23.03
№ уроку
Група
Урок
1
21
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 2 «Морфологічна норма»
Д/з: Виконати контрольну роботу зі скриншоту (на окремому аркуші) див. нижче
2
21
Українська література
Тема: «Життя і творчість Миколи Вороного, багатогранна діяльність поета. Творчість М. Вороного – перша декларація ідей і форм символізму»
Д/з: Опрацювати с.229-237, завдання 2- скласти хронологічну таблицю, завдання 3,4- короткий конспект, вивчити теорію літератури
3
15
Українська мова
Тема: «Уживання великої літери»
Д/з: Опрацювати §19, виконати впр.146,149.
4
15
Українська література
Тема: «Психологічне розкриття теми еміграції в новелі                 В. Стефаника Камінний хрест. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості»
Д/з: Скласти план новели В.Стефаника "Камінний хрест", виконати завдання 3 (с.173)
5-6
31
Зарубіжна література
Тема: «Історія створення трагедії «Фауст». Особливості  композиції. Проблематика. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору»
Д/з: Читати Гете «Фауст», опрацювати с.14-28, с.14-18 – зробити короткий конспект.

24.03
№ уроку
Група
Урок
1
31
(І під-група)
Українська мова
Тема: «Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Зміст і будова тексту. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням, скласти конспект.
2
31
Українська література
Тема: ««Балада про соняшник» І.Драча – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості»
Д/з: Опрацювати с.197-199, зробити конспект, вивчити «Баладу про соняшник», с.199 8 (1, 2) письмово, 5*.

25.03
№ уроку
Група
Урок
3-4
31

Зарубіжна література
Тема: «Позакласне читання. Йонеско Е. «Носороги». Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ ст.»
Д/з: Прочитати Йонеско "Носороги", скласти план; опрацювати с.29-32, скласти короткий конспект, виконати завдання "Проаналізуйте!" на с.20, 2 (ІІ)письмово

27.03
№ уроку
Група
Урок
3
21
Українська мова
Тема: «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. Правила ведення суперечки»
Д/з: Опрацювати §41 с.205-206, виконати впр.253 (1,2 частину письмово)
4
21
Українська література
Тема: «Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії М. Вороного “Блакитна Панна”. Жіночий образ як сюжетний центр символістського твору “Інфанта”. Мотив самотності людини»
Д/з: Виразно читати вірш М. Вороного «Інфанта», вивчити вірш «Блакитна панна», один з них проаналізувати письмово
5
31
(ІІ під-група)
Українська мова
Тема: «Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Зміст і будова тексту. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням, скласти конспект.
6
31
Українська література
Тема: «Особливості інтимна лірики М. Вінграновського. «Сеньйорито акаціє, добрий вечір...»»
Д/з: Опрацювати с.200-202, зробити стислий конспект, читати виразно "Сеньйорито акаціє", виконати № 10 (2*,3)





Немає коментарів:

Дописати коментар