Домашнє завдання на період 25.05-29.05
27.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
7-9
|
15
|
Українська мова
Тема: «Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання імен по
батькові. Контрольна робота № 5 «Морфологічна норма»
Д/з: Опрацювати §29 (таблиця 80), скласти
стислий конспект, виконати впр. 213 (с.164), виконати контрольну роботу за
посиланням нижче
|
Домашнє завдання на період 18.05-22.05
18.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3-4
|
31
|
Українська література
Тема: «Наскрізні проблеми роману
П. Загребельного «Диво». Історико-культурна картина літератури кінця ХХ –
початку ХХІ ст.»
Д/з: Опрацювати
матеріал за посиланням нижче, скласти
стислий конспект http://litmisto.org.ua/?p=22504
|
20.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Постмодернізм. Хуліо Кортасар «Менади». Фантасмагорична картина безумства натовпу.
Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Контрольна робота з тем «Антиутопія у світовій
літературі. Проблема війни і миру в літературі ХХ ст. Людина та пошуки сенсу
існування в прозі 2 пол. ХХ ст. Література 2 пол. ХХ – поч.. ХХІ ст.»
Д/з: Прочитати «Менади», скласти план.
Опрацювати матеріал за першим посиланням нижче, скласти стислий конспект; виконати
контрольну роботу за другим посиланням нижче (виконувати І варіант)
|
7
|
15
|
Українська мова
Тема: «Складні випадки відмінювання іменників І і ІІ відміни»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче,
скласти стислий конспект, виконати впр. 203 (с.162)
|
8
|
15
|
Українська література
Тема: «Узагальнення і систематизація
вивченого»
Д/з: Скласти тези на тему «Найбільше мене
вразило з вивченого за рік»
|
21.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
15
|
Українська мова
Тема: «Складні випадки відмінювання іменників ІІІ і ІV відмін»
Д/з: Опрацювати
матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект, виконати впр. 2017 (с.
163)
|
2
|
15
|
Українська література
Тема: «Підсумковий урок»
Д/з: Повторити вивчену тему
|
6
|
15
|
Українська мова
Тема: «Закінчення -у (-ю),
-а, (-я) в іменниках родового відмінка однини чоловічого роду»
Д/з: опрацювати матеріал за посиланням нижче,
скласти стислий конспект, виконати завдання за цим самим посиланням (завдання
знаходяться під правилами) https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/nouns_ends_II_case_masculine%20_singular.html
|
22.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Джон
Майкл Ґрін «Провина
зірок».Образи головних героїв. Ідея цінності життя. Символіка назви твору. Ліризм, іронічність оповіді. Маркус Френк Зузак «Крадійка
книжок». Викриття згубного впливу нацизму у творі. Образи «маленьких людей»,
які опинилися в умовах фашистської системи».
Д/з: Опрацювати с.154-156, скласти стислий
конспект, читати «Половина зірок»
|
5
|
31
|
Українська література
Тема: «Контрольна робота. Проза 2 пол ХХ ст.,
українська історична проза, сучасна література»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням
нижче
|
6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Підсумковий урок».
Д/з: Повторити вивчене за тему.
|
Домашнє завдання на період 12.05-15.05
12.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5-6
|
21
|
Українська мова
Тема: «Риторичне
запитання, звернення, антитеза, градація, повторення, порівняння. Підсумковий
урок»
Д/з: Опрацювати
§6-7 (с.19-20), виконати впр.7.
https://pidruchnyk.com.ua/1239-ukrainska-mova-11-klas-avramenko.html |
13.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Позакласне читання.
О.І.Купрін «Гранатовий браслет». Формування
«театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його
провідні ознаки.
Милорад Павич
«Скляний равлик». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення
центральної метафори»
Д/з: Прочитати «Гранатовий браслет», скласти
план. Опрацювати с.146, 151-153, скласти стислий конспект, читати «Скляний
равлик».
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Барокове поєднання високого і низького та притчевість образів в романі-баладі В.Шевчука «Дім
на горі». Літературна дискусія на тему «Перевага жіночого
чи чоловічого начала в романі В.Шевчука «Дім на горі»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче,
скласти стислий конспект, скласти тези та запитання до літературної дискусії.
|
14.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(ІІ під-група)
|
Українська мова
Тема: «Повторення
вивченого в кінці року. Підсумковий урок»
Д/з: Пройти
онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань
|
5-6
|
15
|
Українська мова
Тема: «Число
іменника. Іменники, що мають лише форму
однини або множини. Контрольне есе на тему “Ціна
недбалості”, “Мій вибір – здоровий спосіб життя»
Д/з: Опрацювати §28 (с.147-148), виконати впр.
196 (с.150)
|
7-8
|
15
|
Українська література
Тема: «Написання листа до персонажу драми-феєрії Лесі Українки. Контрольна робота № 5 за темою «Образне слово поетичного
модернізму»
Д/з: Написати листа до будь-якого персонажу «Лісової
пісні», виконати контрольну роботу за посиланням нижче (І варіант)
|
15.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Загальна характеристика історичної прози. Життєвий і творчий шлях П.Загребельного. Образи та символи в романі П.
Загребельного «Диво».
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче,
скласти стислий конспект, читати стислий переказ роману «Диво»
|
Домашнє завдання на період 04.05-08.05
05.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5
|
21
|
Українська мова
Тема: «Говоріння. Усний контрольний твір «Ціна дружби»
Д/з: Скласти
план (письмово) та записати на відео усний контрольний твір «Ціна дружби»
|
6
|
21
|
Українська література
Тема:
«Підсумковий урок»
Д/з: Написати тези «Найбільше мені сподобалося з
вивченого з української літератури за рік»
|
06.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Розвиток мовлення. Дискусія «На що здатна людина»
Специфіка «магічного
реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса.
Синтез реального і фантастичного в
оповіданні «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства»
Д/з: Скласти запитання та тези «На що здатна
людина»; опрацювати матеріал за посиланням нижче, скласти стислий конспект,
читати «Стариган із крилами»
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Григора Тютюнника. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній
інтерпретації в новелі Г.Тютюнника
«Три зозулі з поклоном»»
Д/з: Опрацювати с.203-205, скласти стислий
конспект, читати «Три зозулі з поклоном», скласти план новели.
|
07.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(І під-група)
|
Українська мова
Тема: «Повторення
вивченого в кінці року. Підсумковий урок»
Д/з: Пройти
онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань
|
5-6
|
15
|
Українська мова
Тема: «Морфологічна
норма. Морфологічна помилка. Іменник. Рід
іменника. Паралельні родові форми іменника»
Д/з: Опрацювати с.141-146, виконати впр. 188
(с.148, 149)
|
7-8
|
15
|
Українська література
Тема: «Символічність образів Мавки й дядька Лева – уособлення
духовності й краси. Мати Лукаша й Килини – антиподи головній героїні Мавці в
драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Симбіоз духовності і прагматизму в
образі Лукаша Природа
і людина в драмі-феєрії Лесі Українки “Лісова пісня”. Конфлікт між буденним
життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні
особливості драми-феєрії»
Д/з: Опрацювати с.221 (з пункту 6) – 227, скласти
стислий конспект
|
08.05
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Валерія Шевчука. Композиція роману-балади В.Шевчука «Дім на горі»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням нижче,
скласти стислий конспект, читати «Дім на горі»
|
Домашнє завдання на період 27.04-30.04
27.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
15
|
Українська мова
Тема: «Розрізнення
прислівників і співзвучних сполук. Написання не, ні з різними частинами мови»
Д/з: Опрацювати
§21(с.114-118), скласти стислий конспект,
виконати впр. 166, 165*
|
7
|
21
|
Українська мова
Тема: «Риторична фігура як засіб мовного вираження»
Д/з: Опрацювати §6-7 (с.19-23), виконати впр.
7(1).
|
8
|
21
|
Українська література
Тема: «ЛРК. Платон Воронько»
Д/з: Перейти за посиланням нижче, опрацювати
матеріал про автора, письмово проаналізувати будь-яку поезію.
|
28.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(І під-
група)
|
Українська мова
Тема: «Контрольна
робота № 2 (тестування). Контрольне аудіювання. Контрольний диктант»
Д/з: Виконати
контрольну роботу (І варіант) за посиланням
Написати
диктант «Хочу літати!» за посиланням
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Віхи
життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших
творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Провідні мотиви та їхня роль
у творі.
Контрольний твір «Війна і ми»
Д/з: Опрацювати с.113-117, скласти стислий конспект, читати «Фуга смерті»,
написати контрольний твір «Війна і ми» за вивченими творами
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема:
«Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці. «Господи, гніву пречистого...»,
«О земле втрачена, явися…», «Як добре те, що смерті не боюсь я…». Контрольна робота. Українська література 1940-1950 рр., 2 пол ХХ –
поч.ХХІ ст.»
Д/з: Опрацювати с. 236-238, скласти стислий
конспект, вивчити теорію літератури, виразно читати вірші, зазначені в темі,
вивчити «Як добре те, що смерті не боюсь я…»
|
29.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(ІІ під-група)
|
Українська мова
Тема: «Контрольна
робота № 2 (тестування). Контрольне аудіювання. Контрольний диктант»
Д/з: Д/з: Виконати
контрольну роботу (І варіант) за посиланням
Написати
диктант «Хочу літати!» за посиланням
|
3-4
|
15
|
Українська література
Тема: «Відданість
своїм мріям, наполегливе прагнення до мети у вірші Лесі Українки “Мріє, не
зрадь”. Зображення повені людських почуттів у вірші “Стояла я і слухала
весну...”.
Виразне читання поезій Лесі Українки
(напам’ять)»
Д/з: Опрацювати с.216-218, скласти стислий
конспект про вірші, зазначені в темі уроку, вивчити вірш «Стояла я і слухала
весну»
|
30.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
|
Українська література
Тема: «Розвиток української прози 2
пол ХХ ст. Життєвий і творчий шлях О.Гончара. Філософія миті щастя людини
(«За мить щастя»). Новела-засторога О.Гончара «Залізний острів» (з
роману «Тронка»)»
Д/з: Опрацювати с. 178-179, скласти стислий
конспект, знайти цікаві факти про Олеся Гончара*, прочитати новелу-засторогу
«Залізний острів», скласти план новели письмово.
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Загальна характеристика провідних тенденцій прози
другої половини ХХ ст. «Кодекс честі» героїв Е. М. Хемінґвея.
Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті «Старий і море».
Символіка образів. Ознаки притчі у повісті»
Д/з: Опрацювати с.124-132, скласти стислий
конспект, читати «Старий і море»
|
5
|
15
|
Українська мова
Тема: «Контрольна
робота № 4
«Орфографічна
норма»
(тестування)»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням
|
6
|
15
|
Українська література
Тема: «Драма Лесі Українки “Лісова
пісня”, її фольклорно-міфологічна
основа»
Д/з: Опрацювати с.221-227, скласти стислий конспект, прочитати твір
«Лісова пісня»
|
Домашнє завдання на період 21.04-24.04
21.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(І під-
група)
|
Українська мова
Тема: «РМ. Стаття до журналу або
шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі. Стилістичні особливості синтаксису»
Д/з:
Опрацювати матеріал за посиланням нижче, написати статтю «Мій професія – мій вибір»
опрацювати матеріал за посиланням нижче та виписати з текстів різних стилів (художнього,
публіцистичного, наукового) 5—6 речень із прямою мовою
Пройти онлайн-тестування до ЗНО за одним з
посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Контрольна робота № 5 з тем «Золоті сторінки далеких епох.
Модернізм. Шедеври європейської лірики першої половини ХХ ст.». Розвиток жанру антиутопії
у XX ст.: ознаки та представники. Зв’язок творчості Дж. Оруелла із
соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи
та її ієрархії в антиутопіях митця»
Д/з: Виконати
контрольну роботу (варіант І) за посиланням
Опрацювати с.90-97, скласти стислий конспект,
читати Дж.Оруелл «Скотоферма»
|
22.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
(ІІ під-група)
|
Українська мова
Тема: «РМ. Стаття до журналу або
шкільного веб-сайту в публіцистичному стилі. Стилістичні особливості синтаксису»
Д/з: Опрацювати
матеріал за посиланням нижче, написати статтю «Мій професія – мій вибір»
опрацювати матеріал за посиланням нижче та виписати з текстів різних стилів (художнього,
публіцистичного, наукового) 5—6 речень із прямою мовою
Пройти
онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
|
3-4
|
15
|
Українська література
Тема: «Контрольна робота № 4 за темою «Модерна
українська проза». Альманах “З-над хмар і з долин”.
Угруповання “Молода муза”. “Нова” драма на межі століть»
Д/з: Виконати контрольну роботу (І варіант) за
посиланням
Опрацювати с.205-206, скласти стислий конспект
|
5-6
|
11
|
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 3 «Орфоепічна норма» (тестування). Підсумковий урок»
Д/з: Виконати контрольну роботу за посиланням
нижче
|
23.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1-2
|
31
|
Українська література
Тема: «Контрольний твір «Художнє осмислення
загальнолюдських цінностей у творчості Ліни Костенко». Життєвий і творчий
шлях В.Стуса»
Д/з: Написати
контрольний твір за темою уроку, опрацювати с. 234, 235, скласти стислий конспект, знайти цікаві
факти про В.Стуса*
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Розвиток мовлення. Написання листа авторові антиутопії. Джордж
Оруелл «Скотоферма». Боротьба проти страху й
рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя»
Д/з: Написати листа авторові за темою уроку; опрацювати
с.98-100, скласти стислий конспект
|
5
|
15
|
Українська мова
Тема: «Складні
випадки написання прізвищ»
Д/з: Опрацювати §23, виконати вправу 172
(с.133-134)
|
6
|
15
|
Українська література
Тема: «Життєвий
і творчий шлях Лесі Українки»
Д/з: Опрацювати чс.206-209, скласти стислий конспект, знайти цікаві
факти про Лесю Українку*
|
24.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й
художня практика. Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка
Кураж та її діти». Генріх Белль. «Подорожній, коли ти прийдеш у
Спа…». Засудження антигуманної
сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства Образ
школи як художня модель нацистської Німеччини»
Д/з:
опрацювати с.100-112, скласти стислий конспект, читати «Матінка Кураж та її діти»,
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…»
|
5
|
15
|
Українська мова
Тема: «Складні випадки написання географічних назв. Читання
тексту мовчки»
Д/з: Опрацювати § 24,
виконати впр.176 (с.134), перейти за посиланням нижче, прочитати текст,
виконати тестові завдання без підглядок
|
6
|
15
|
Українська література
Тема: «“Contra
spem spero!” Лесі Українки як світоглядна декларація сильної, вольової
особистості. Символічність, романтичні образи, прийом контрасту. Призначення
поета й поезії у вірші “Слово, чому ти не твердая криця...”»
Д/з: Опрацювати с.212-216, стисло виписати
основне, вивчити вірш «“Contra spem
spero!”, виразно читати “Слово, чому ти не
твердая криця...”
|
Домашнє завдання на період 13.04-17.04
13.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Написання
складних слів разом, окремо, з дефісом»
Д/з:
Опрацювати § 20, 21 с. 108-118, скласти конспект,
виконати впр.152 (а, б, в)
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Поєднання
реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту в новелі В.
Винниченка “Момент”»
Д/з:
Прочитати новелу В.Винниченка «Момент» (с.191-202), опрацювати с.202, 203,
скласти стислий конспект https://pidruchnyk.com.ua/392-ukrayinska-lteratura-avramenko-paharenko-10-klas.html
|
5-6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Срібна доба російської поезії: течії, здобутки,
долі митців. Зв’язок поезії О. О. Блока із
символізмом. Антитези у вірші «Незнайома». Засоби зображення бездуховного
життя суспільства та мрії ліричного героя.
Розвиток мовлення.
Аналіз поезії»
Д/з: Опрацювати с.67-73,
скласти стислий конспект, читати виразно вірші, зазначені в темі уроку,
письмово проаналізувати один з віршів, зазначених у підручнику
|
14.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Метафора, метонімія, їхня роль у мовленні»
Д/з: Опрацювати §4-5 с.14-15, скласти стислий конспект, виконати впр. 3,4,
7*.
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «Драматичний етюд Олександра Олеся “По дорозі в
Казку”. Дорога в Казку – символ духовних поривань до кращого життя»
Д/з: Опрацювати с.245-247, зробити стислий конспект, прочитати етюд «По
дорозі в Казку»
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах Л.Костенко
«Маруся Чурай». ПЧ. Аналіз поезії
Л.Костенко (на вибір)»
Д\з: Опрацювати с.216-220, скласти стислий
конспект, прочитати «Марусю Чурай», письмово проаналізувати вірш Ліни
Костенко, який не вивчався
|
15.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5-6
|
11
|
Українська мова
Тема:«Словорозрізнювальний наголос. Форморозрізнювальний наголос.
Діалектний наголос. Складні випадки наголошування слів»
Д/з: Опрацювати §7, с. 65, виконати впр. 84, 85.
|
16.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Написання слів іншомовного походження. Правило “дев’ятки”»
Д/з:
опрацювати §22, с.124-127, скласти короткий конспект,
виконати впр. 168, 169*
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Образ панни – утілення ідеї вічної жіночності й краси в новелі
В. Винниченка “Момент”. Імпресіонізм твору»
Д/з: Скласти
цитатну характеристику образу панни, виконати завдання на с. 204*
|
5
|
31
(І під-група)
|
Українська мова
Тема: «Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо)»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-osnovni-vidi-roboti-z-tekstom-161591.html виконати (за цим посиланням) вибіркове завдання та трансформацію тексту
Пройти
онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
|
6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «А. А. Ахматова й
акмеїзм. Поема «Реквієм» як відображення особистої й суспільної трагедії.
Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі»
Д/з: Опрацювати с.74-79,
зробити стислий конспект, виразно читати поему «Реквієм».
|
17.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Риторична фігура як засіб мовного вираження»
Д/з:
Опрацювати §6-7 (с.19, 20), зробити стислий конспект,
виконати впр.7 (усі завдання)
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «Контрольна
робота № 2 за темою «Образне слово поетичного
модернізму»
Д/з: Виконати завдання контрольної роботи за посиланням
(варіант можете обрати самостійно)
|
Домашнє завдання на період 06.04-10.04
06.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Правила
перенесення слів із рядка в рядок»
Д/з:
Опрацювати § 25 с. 134-136, скласти конспект,
виконати впр.177 (І)
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Позакласне
читання. В.Стефаник «Новина»
Д/з: Прочитати
новелу В.Стефаника «Новина», виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/v-stefanik-novina-35089.html (відповіді написати в зошит)
|
5-6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Контрольний твір за романом «Майстер і Маргарита». Розмаїття течій модернізму
й авангардизму в європейській ліриці XX ст. Ґійом Аполлінер – поет-авангардист. Збірки
«Алкоголі. Вірші 1898 – 1913 рр.», «Каліграми. Вірші Миру і Війни».
Специфіка віршованої форми каліграм («Зарізана голубка й водограй»). Тема
кохання й часу у вірші «Міст Мірабо». Верлібр»
Д/з: Написати на окремому
аркуші контрольний твір «Тема добра і зла в романі М.Булгакова «Майстер і
Маргарита»
Зразок підпису
Шосте квітня
Контрольний твір
Тема добра і зла в
романі М.Булгакова «Майстер і Маргарита»
Опрацювати с.54-61,
скласти стислий конспект, читати виразно вірші, зазначені в темі уроку
|
07.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання»
Д/з: Опрацювати §43 с.207, таблицю 120 (с. 216) виконати впр. 257, 254
(ІІІ б)
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «“Чари
ночі” Олександра Олеся – перлина інтимної лірики. Мотив краси, кохання й
молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів у вірші “О слово
рідне! Орле скутий!..”»
Д/з: Опрацювати с.243 (з підзаголовку «Інтимна лірика») – 245 (до
пункту 4), зробити стислий конспект, завдання 4 (с.245)*
|
5-6
|
31
|
Українська література
Тема: «Переосмислення традиційної ситуації Л.Костенко
(«Українське альфреско»). Аналіз поезій Л.Костенко «Хай буде легко. Дотиком
пера…», «Я вранці голос горлиці люблю…», «Недумано, негадано…»
Д\з: Опрацювати с.211-214, скласти стислий конспект,
дати письмові відповіді на перше запитання після кожного вірша, виразно
читати поезію.
|
08.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
5-6
|
11
|
Українська мова
Тема: «Основні правила вимови голосних звуків. Основні правила вимови
приголосних звуків. Наголос.
Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне
наголошування слів в українській мові»
Д/з: Опрацювати таблиці 13-15 (с. 48-50), 20-26
(с.60-64),виконати впр. 58, 62 (усно), 70, 83 (письмово), 88*, користуйтеся
додатком у підручнику на с.223-239.
|
09.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Графічні скорочення. Контрольне есе про явище природи, що
викликає найбільше захоплення й здивування»
Д/з: опрацювати
таблицю 45 на с.103, на окремому аркуші написати контрольне есе про явище
природи, що викликає найбільше захоплення й здивування на тему «Я не можу не
захоплюватися цим»
Зразок підпису
Девʼяте
квітня
Контрольне
есе
Я не можу
не захоплюватися цим
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Життя і творчість Володимира Винниченка.
Винниченко-художник»
Д/з: Опрацювати
с.179-191, скласти короткий конспект, переглянути відеоролик про
Винниченка-художника за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=j0sb2XICe9Y
|
5
|
31
(І під-група)
|
Українська мова
Тема: «Основні види роботи з текстом (редагування, скорочення, доповнення тощо)»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням https://naurok.com.ua/materiali-do-uroku-osnovni-vidi-roboti-z-tekstom-161591.html виконати (за цим посиланням) вибіркове завдання та трансформацію тексту
Пройти
онлайн-тестування до ЗНО за одним з посилань на блозі https://vykladachpfilolog.blogspot.com/p/blog-page_1.html
|
6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: Своєрідність поглядів і поетики
Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом («Згаси мій зір…»).
Переосмислення античних міфів у віршах митця («Орфей, Еврідіка, Гермес»,
збірка «Сонети до Орфея»)»
Д/з: Опрацювати с.62-66,
зробити стислий конспект, виразно читати вірші, зазначені в темі уроку.
|
10.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Засоби мовного вираження промови»
Д/з: Опрацювати
§2-3 (с.10-13), зробити стислий конспект,
виконати впр.7 (І,ІІ,ІІІ)
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «Виразне читання поезій Олександра Олеся (напам’ять)»
вивчити один з віршів напамʼять, зробити відеозапис свого виразного читання поезії
|
Домашнє завдання на період 30.03-03.04
30.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
21
|
Українська мова
Тема: «Теза
й аргументи»
Д/з: Опрацювати
§ 46 с. 209-211, скласти конспект,
виконати впр.257 с.222, написати тезу й аргументи на тему «Інтернет – за і
проти»
|
2
|
21
|
Українська література
Тема: «Виразне читання поезій Миколи Вороного»
Д/з: Виразно
читати вірші М.Вороного, зробити аналіз 1 письмово (на вибір)
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Велика літера й лапки у власних назвах»
Д/з: Повторити §19, виконати впр.147,148, 150.
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Драматизм конфлікту, емоційна загостреність новели В. Стефаника “Камінний хрест”. Багатозначність
символічних образів»
Д/з: Опрацюватис.174-177, скласти короткий
конспект, виконати завдння 7(1-3, 8,9) на с.178, № 8(3)*
|
5-6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Життя і творчий шлях Ф. Кафки. Зображення
відчуження особистості в новелі «Перевтілення». Образ Грегора Замзи:
проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового
буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики»
Д/з: Читати Кафка «Перевтілення»,
опрацювати с.32-37 – зробити короткий конспект.
|
31.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
31
(І під-група)
|
Українська мова
Тема: «Діалог, складений відповідно до ситуації мовлення. Діалог-обмін думками,
враженнями. Обговорення самостійно вибраної теми»
Д/з: Опрацювати §55-56 с.194-196, виконати № 4А усно, 4Б письмово на
с.196. Пройти онлайн-тест до ЗНО за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/168/
|
2
|
31
|
Українська література
Тема: «Життєвий і творчий шлях Ліни Костенко»
Д/з: Опрацювати с.209-210, зробити стислий конспект, знайти цікаву
інформацію про письменницю та підготувати доповідь*
|
01.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
11
|
Українська мова
Тема: «Орфоепічна норма. Орфоепічна помилка. Орфоепічний словник. Поняття
милозвучності. Чергування у//в, і//й
як засіб милозвучності»
Д/з: Опрацювати с.47-53, вивчити правила, виконати
впр.77 (І, ІІ повністю)
|
2
|
11
|
Українська література
Тема: «Підсумковий урок»
Д/з: Написати неформальне есе «Творчість
І.Франка і я»
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Життєвий і творчий шлях М. Булгакова. Роман
«Майстер і Маргарита» як «роман-лабіринт» зі складною філософською
проблематикою. Взаємодія трьох світів у творі: світ
радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіали».
Особливості композиції»
Д/з: Прочитати Булгакова “майстер і Маргарита”, опрацювати с.38-45, скласти короткий конспект, виконати завдання “Створіть!” на с.46*
|
03.04
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Контрольне есе за змістом висловів народної мудрості (за
вибором учителя)»
Д/з: На
окремому аркуші написати формальне есе на тему «Вік живи – вік учись»
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «Життя і творчість Олександра Олеся, світоглядні
переконання митця. Неоромантичні й символістські тенденції у вірші “З журбою
радість обнялась...”»
Д/з: Опрацювати
с.240-243, скласти короткий конспект, № 8(2)* с.248
|
5
|
31
(ІІ під-група)
|
Українська мова
Тема: «Діалог, складений відповідно до ситуації мовлення. Діалог-обмін думками, враженнями.
Обговорення самостійно вибраної теми»
Д/з: Опрацювати §55-56 с.194-196, виконати № 4А усно, 4Б письмово на
с.196. Пройти онлайн-тест до ЗНО за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/168/
|
6
|
31
|
Українська література
Тема: ««Страшні слова, коли вони
мовчать» Л.Костенко – ліричний роздум про значення слова в житті
людини, суть мистецтва»
Д/з: Опрацювати с.209-210,
зробити стислий конспект, виразно читати вірш «Страшні слова, коли вони
мовчать», виписати з вірша епітети та метафори.
|
Домашнє завдання на період 23.03-27.03
23.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
21
|
Українська мова
Тема: «Контрольна робота № 2 «Морфологічна
норма»
Д/з: Виконати контрольну роботу зі скриншоту (на окремому аркуші) див. нижче
|
2
|
21
|
Українська література
Тема: «Життя і творчість Миколи Вороного, багатогранна діяльність
поета. Творчість М. Вороного – перша декларація ідей і форм символізму»
Д/з: Опрацювати с.229-237, завдання 2- скласти хронологічну
таблицю, завдання 3,4- короткий конспект, вивчити теорію літератури
|
3
|
15
|
Українська мова
Тема: «Уживання великої літери»
Д/з: Опрацювати §19, виконати впр.146,149.
|
4
|
15
|
Українська література
Тема: «Психологічне розкриття теми еміграції в новелі В. Стефаника “Камінний хрест”. Історична основа твору, його сюжетно-композиційні особливості»
Д/з: Скласти план новели В.Стефаника "Камінний хрест",
виконати завдання №3 (с.173)
|
5-6
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Історія створення трагедії «Фауст».
Особливості композиції. Проблематика. Образ
Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу
буття й призначення людини. Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита.
Жанрова своєрідність твору»
Д/з: Читати Гете «Фауст», опрацювати с.14-28, с.14-18 – зробити короткий конспект.
|
24.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
1
|
31
(І під-група)
|
Українська мова
Тема: «Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Зміст і будова
тексту. Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням, скласти
конспект.
|
2
|
31
|
Українська література
Тема: ««Балада про соняшник»
І.Драча –
поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості»
Д/з: Опрацювати с.197-199, зробити конспект, вивчити «Баладу про соняшник», с.199 № 8 (1, 2) письмово, № 5*.
|
25.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3-4
|
31
|
Зарубіжна література
Тема: «Позакласне читання. Йонеско Е. «Носороги». Світоглядні й естетичні
засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній
прозі на початку ХХ ст.»
Д/з: Прочитати Йонеско
"Носороги", скласти план;
опрацювати
с.29-32, скласти короткий конспект, виконати завдання
"Проаналізуйте!" на с.20, № 2 (ІІ)письмово
|
27.03
№ уроку
|
Група
|
Урок
|
3
|
21
|
Українська мова
Тема: «Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки.
Правила ведення суперечки»
Д/з: Опрацювати §41 с.205-206, виконати впр.253 (1,2 частину – письмово)
|
4
|
21
|
Українська література
Тема: «Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в
поезії М. Вороного “Блакитна Панна”. Жіночий образ як сюжетний центр
символістського твору “Інфанта”. Мотив самотності людини»
Д/з: Виразно читати вірш М.
Вороного «Інфанта», вивчити вірш «Блакитна панна», один з них проаналізувати письмово
|
5
|
31
(ІІ під-група)
|
Українська мова
Тема: «Основні ознаки тексту: зв’язність, комунікативність, членованість, інформативність. Зміст і будова тексту.
Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення»
Д/з: Опрацювати матеріал за посиланням, скласти
конспект.
|
6
|
31
|
Українська література
Тема: «Особливості інтимна лірики М. Вінграновського.
«Сеньйорито акаціє, добрий вечір...»»
Д/з: Опрацювати
с.200-202, зробити стислий конспект,
читати виразно "Сеньйорито акаціє", виконати № 10 (2*,3)
|
Немає коментарів:
Дописати коментар